Annons

Filtrera på kategori



Föregående 1 ... 
Jan-Olof Åkerlund
2012-08-03 08:27 Reflektioner och upplevelser
Ja jag hade ju hamnat där jag hamnat och helt frivilligt dessutom (se föregående inlägg) och visste att jag inte skulle komma vidare om jag cyklade så långt det gick, men ändå gjorde jag det. Varför ... läs mer..
Läst 1572 ggr | 4 kommentarer.
Lena Holm
2012-08-03 08:04 B. LOGGBOKEN
Efter en heldag på Vancouver Aquarium kan jag inte motstå att lägga ut några bilder trots att det inte är äkta undervattensbilder. Bland de sista djuren vi hittade var två små delfiner (tumlare) som ... läs mer..
Läst 2093 ggr | 5 kommentarer.
Bob Bovin
2012-08-03 06:57 UNDER FOCUS
Skall du ha kontanter?? –så måste du hämta det i bankomaten?? Stå där i ur och skur!! –förödmjukande hämtande de pengar du lagt in till banken?? –som banken tjänat kulor på?? En vacker dag måste du ... läs mer..
Läst 4062 ggr | 5 kommentarer.
Björn Björnson
2012-08-03 00:39 Bildligt talat!
läs mer..
Läst 2176 ggr | 4 kommentarer.
Björn Björnson
2012-08-02 23:39 Bildligt talat!
    läs mer..
Läst 2907 ggr | 4 kommentarer.
Tommy von Knorring
2012-08-02 23:08 Tommys hörn av bloggosfären
Jag har länge gått och klurat på ett nytt macroobjektiv. Det har varit lite frustrerande med det gamla objektivet som inte har tillräckligt bra närgräns, inte tillräckligt skarpt på full ... läs mer..
Läst 2164 ggr | 2 kommentarer.
N Thomas Meldert
2012-08-02 20:27 Pro Memoria
Om att göra det bästa av solsken Jag är ingen vän av starkt solsken. Idealvädret för mig är när ett tunt molntäcke bildar en effektiv softbox över allt man ser och mjuka skuggor mejslar ut ... läs mer..
Läst 9867 ggr | 6 kommentarer.
Anders F. Eriksson
2012-08-02 20:24 En återuppväckt plåtslagare
Idag efter jobbet tog jag en liten omväg till parkeringshuset i det vackra vädret. På magen hängde min NEX-7 med det äntligen anlända Sigma 30mm, och jag fick för mig att fotografera några hus. Det ... läs mer..
Läst 5837 ggr | 1 kommentarer.
Jan-Olof Åkerlund
2012-08-02 16:52 Reflektioner och upplevelser
Min cykel har stått där utanför min dörr, orörd mest hela sommaren, men idag tog jag mig samman, satte mig på den och rullade iväg, med sikte på en lite svåråtkomlig remsa, svåråtkomlig fast den ... läs mer..
Läst 1281 ggr | 3 kommentarer.
Bengt Björkbom
2012-08-02 14:11 Straight Photography!
        Nu har jag tackat berörda plankägare i Gnesta för den här gången. Per med personal på Färghuset och Håkan med personal i godsmagasinet. Allt hade funkat bra, den som nog märkte av ... läs mer..
Läst 4498 ggr | 7 kommentarer.
Camilla Thieme
2012-08-02 11:34 MITT INRE RUM...
Igår åt min man och jag jättegoda kräftor! Vi hade köpt Pandalus färska Kinesiska Superjumbo och en del kräftor var verkligen SUPERSTORA!!! Foto: Camilla Thieme OBS! Mobilkamera (HTC Incredible ... läs mer..
Läst 2638 ggr | 2 kommentarer.
Heléne Alklid
2012-08-02 07:53 My Corner Of The World
Ja, det fick jag igår när jag besökte en gammal myrstack som är byggd runt en nedfallen trädgren mellan Hestra och Gislaved. =) Satt ned på marken precis jämte boet, nästan  en hel timme och kunde ... läs mer..
Läst 8873 ggr | 10 kommentarer.
Föregående 1 ... 
ANNONS
Götaplatsens Foto