Filtrera på kategori
2012-08-18 09:22 Straight Photography!
För att inte skapa en långkörare, eller långgissare ;) så avslöjar jag redan nu svaret på frågan om var bilden va tagen i förra bloggen. Och Bahnhof Berlin Alexanderplatz är värd ... läs mer..
Läst 2359 ggr | 3 kommentarer.
2012-08-18 07:19 My Corner Of The World
Ja, nu var jag tvungen att lägga ifrån mig mitt 100-400 mm, för nu måste armen få vila ett par dagar innan jag kopplar på den igen =) Man får lite ont efter att ha fotat åtskilliga timmar med det ... läs mer..
Läst 7812 ggr | 15 kommentarer.
2012-08-18 07:06 UNDER FOCUS
Fotoflanören fick idag rycka ut med småagenter till tekniska begivenheter?? –helt oväntade avslöjanden fanns på plats?? –vilket förundrade juniorerna?? –som trodde att ”landet utom sig”!! –inte ... läs mer..
Läst 5602 ggr | 4 kommentarer.
2012-08-18 00:39 SE BILDEN
Augusti har alltid varit min favoritmånad framför alla andra. Det är nu sommaren brukar vara som bäst och det är samtidigt nu allting lugnar ner sig. Människorna återgår till jobb och vardag och ... läs mer..
Läst 5550 ggr | 5 kommentarer.
2012-08-18 00:38 Straight Photography!
Här kommer den första Berlin-bilden nyss hämtad från Fuji X100! Den som gissar rätt på vad bilden är tagen, vinner inget pris, men däremot respekt! ;) Och respekt är viktigt! :)
Nu ... läs mer..
Läst 2250 ggr | 5 kommentarer.
2012-08-17 23:26 Till och Från
Det har förekommit en del irregulariteter här på bloggarna angående byte från systemkamera till kompakt och tvärtom. Tänkte jag skulle dra mitt strå till stacken och meddela några bilder från en ... läs mer..
Läst 6687 ggr | 4 kommentarer.
2012-08-17 22:12 Så som jag ser det
Det blev lite sommar till slut och väder för värmeälskande fjärilar. Så gott att få tumla runt i den fina blomsterängen som sjuder av liv. Fjärilarna, humlorna och bina trivs och samlar nektar och ... läs mer..
Läst 4856 ggr | 4 kommentarer.
2012-08-17 19:52 BengtsBilder
I dag var det svårt att välja DB.
Till slut bestämde jag mig för denna.
Den får även vara en kommentar till det höga bensinpriset ;-)
de här två blev ratade
Trevligt fika med Kurre på ... läs mer..
Läst 1696 ggr | 2 kommentarer.
2012-08-17 18:57 Fotogängaren
Så här retrospektivt så hade jag ändå några uppslag och idéer trots att det mitt i sommarvärmen kändes hopplöst. Som så många andra fotografer tycker jag det är spännande att plåta genom glas, rutan ... läs mer..
Läst 2323 ggr | 3 kommentarer.
2012-08-17 18:35 DET SA KLICK....
Kan man fota hur många bilder som helst på en och samma Tistel ? Ja, känner man för det så. Det gjorde i all fall jag härom kvällen. Ljuset är ju underbart så här i Augustikvällarna.
Åkte ... läs mer..
Läst 4481 ggr | 6 kommentarer.




























