Annons

Filtrera på kategori



Föregående 1 ... 
Michael Wagner
2012-08-13 21:06 In Vivo
Mitt andra blogginlägg någonsin och det är väldigt länge sedan jag publicerade det första! Har hunnit med en massa annat men tyvärr väldigt lite fotograferande. En sömnlös natt fick igång mig ... läs mer..
Läst 2487 ggr | 0 kommentarer.
Bert-Ola Ekh
2012-08-13 20:52 Jag och min Pentax
I kväll var det lilla julafton, fick hem Lightroom 4. Har nu börjat dragit lite i spakarna, men jag väntar nog någon dag till, då jag beställt boken "Lightroom 4 från början" från Moderskeppet. läs mer..
Läst 2365 ggr | 3 kommentarer.
Mats Andersson
2012-08-13 19:50 Mats Bildblogg
Från norra Sverige bar det iväg med husbilen till Blekinge  bland annat för att träffa barnbarnet Vi for sedan vidare mot Köpenhamn med både dotter och barnbarn som  bonuspassagerare under ett ... läs mer..
Läst 9093 ggr | 0 kommentarer.
Bengt Björkbom
2012-08-13 19:43 Straight Photography!
          Dom här halvdåliga bilderna ;) som jag visade som va tagna av min fru via en iphone, gjorde att jag bestämde mig för att ha en analog kamera på semestern också! Så det blir en Fuji ... läs mer..
Läst 3189 ggr | 3 kommentarer.
Bernt Carlzon
2012-08-13 19:42 CARLZONZ BILDER II
Slut å slut..inte för mig men för hustrun. Jag har ju betald semester året runt numera. Dagen efter Gnestaplanket drog vi upp till vårt gamla 1750-tals soldattorp i Örbyhus för att uppleva ... läs mer..
Läst 8676 ggr | 4 kommentarer.
Bengt Gustafsson
2012-08-13 19:39 BengtsBilder
läs mer..
Läst 1217 ggr | 1 kommentarer.
Jan-Olof Åkerlund
2012-08-13 18:52 Reflektioner och upplevelser
Ni som läst mina föregående blogginlägg vet att jag håller på att "känna in" lämpliga brännvidder för fasta objektiv till m4/3.  Jag har redan betat av 17, 28 och 45 mm vilket då motsvarar ungefär ... läs mer..
Läst 1758 ggr | 4 kommentarer.
Matti Merilaid
2012-08-13 18:48 Fotogängaren
Jag tjatar vidare med min sommarsammanfattning, kul att ni är några som orkar kika :-) Nu är ju dessutom OS över. På tal om OS och den grandiosa avslutningen i går kväll, hann ni lägga märke till de ... läs mer..
Läst 2264 ggr | 1 kommentarer.
Hans-Åke Öhlin
2012-08-13 16:04 Alla dessa dagar
läs mer..
Läst 4114 ggr | 0 kommentarer.
Camilla Thieme
2012-08-13 12:38 MITT INRE RUM...
Idag började min tik Pepsi löpa. Jag upptäckte det för att det fanns blodfläckar i sängen, på soffan, i fåtöljen och på golvet... Så jag satte på Pepsi ett tikskydd, som hon tydligen inte gillade ... läs mer..
Läst 3477 ggr | 4 kommentarer.
Magnus Fröderberg
2012-08-13 11:03 Redaktör'n
Man måste ta alla sporter på allvar. Det funkar inte att plåta beachvolleyboll som en gubbsjuk. Alla läsare är ju inte gubbsjuka och sporten är på lika stort allvar som vilkan annan sport som ... läs mer..
Läst 9504 ggr | 3 kommentarer.
Margareta Cortés
2012-08-13 10:01 Maggan mellan isbjörnar och pingviner
Har lite fler bilder från Borgafjäll och det är inte så konstigt för de dagar vi var där hade vi solsken och näst intill vindstilla. Hittade ett område som benämndes som Fjällurskog. Den här bilden ... läs mer..
Läst 9364 ggr | 9 kommentarer.
Bob Bovin
2012-08-13 06:48 UNDER FOCUS
På söndagen bar det av till okända marker!! –fulla av faror?? –ovan miljö?? –där det oväntade ständigt står på lur!! Vad skall jag ta för kamera med mig för att skildra livet i dessa marker!! Jag är ... läs mer..
Läst 3355 ggr | 2 kommentarer.
Nils-Erik Larson
2012-08-13 05:56 Nisseblogg
I augusti bjuds på lokala jippon av olika slag i Eskilstuna. I helgen dansade först lättklädda damer över Nybron. Kort därefter kom ett tåg veterantraktorer brummande  Först en bild på en gammal ... läs mer..
Läst 9990 ggr | 3 kommentarer.
Heléne Alklid
2012-08-13 05:29 My Corner Of The World
Österlen har ju många vackra vattenfall, och det fanns inte tid att besöka dom alla, men Hallamölla hann vi med. Det ligger i Christinehofs Ekopark och det är fantastiskt vackert där!  =) Dessvärre ... läs mer..
Läst 9945 ggr | 8 kommentarer.
Erik Jalking
2012-08-13 00:46 Från Mashavet och andra vatten
I går körde vi sista kryssningen på turlistan med Gustaf Wasa. Sommaren är alltså slut. I går blev också den första dagen med riktigt sommarväder. Varmt, vindstilla, sol. OK, vi hade 3-4 fina dagar i ... läs mer..
Läst 2786 ggr | 1 kommentarer.
Föregående 1 ... 
ANNONS