Filtrera på kategori
2012-08-12 20:43 BengtsBilder
Mina bilder har jag samlat här: http://bengtsbilder.imagedesk.se/search.htm?folderID=105033&_tab=browsertab Bjuder på några exempel här. läs mer..
Läst 2143 ggr | 1 kommentarer.
2012-08-12 20:35 Fånga dagen
Nu ...är de bara 10-timmars arbetstid kvar att jobba och sen semester...härligt och underbart.....
Igår så var jag på trägårdens-dag hos en fotovännina i Halmstad...
Hon har en liten underbar ... läs mer..
Läst 1816 ggr | 6 kommentarer.
2012-08-12 20:02 MITT INRE RUM...
När man fotograferar, framför allt människor och (hus)djur underlättar det verkligen att ha en assistent. Gärna någon som modellen/modellerna känner väl och kan känna sig avslappnad med.
I fredags ... läs mer..
Läst 2541 ggr | 2 kommentarer.
2012-08-12 19:58 Jag och min Pentax
Ännu en båthelg är över. Denna helg blev det Bodskäret (utanför Vässarö). Att gå på utsidan och havet ligger som en spegel, ja då leker livet. För det är ju inte allt för ofta som vindarna har tagit ... läs mer..
Läst 1713 ggr | 4 kommentarer.
2012-08-12 17:11 Straight Photography!
"Photography is finally escaping any dependence on what is in front of a lens, but it comes at the price of its special claim on a viewer's attention as "evidence" rooted in ... läs mer..
Läst 3313 ggr | 16 kommentarer.
2012-08-12 16:02 BengtsBilder
I dag kunde jag ha gjort en Runar :-)
fast jag har ju bara kameran att "skjuta" med.
Här ligger hon stilla under vårt äppelträd, medan barnen leker på framsidan av huset.
PS jag har lagt upp några ... läs mer..
Läst 1594 ggr | 2 kommentarer.
2012-08-12 14:00 Fotografera eller skriva, det är frågan
I fredags och lördags hölls för första gången Hesselby Slott Stockholm Folk Festival. Jag var där på fredagen med kameran. En rätt fantastisk företeelse, och i mina ögon väldigt lyckad. Jag hoppas ... läs mer..
Läst 2762 ggr | 4 kommentarer.
2012-08-12 12:18 Maggan mellan isbjörnar och pingviner
Jag har haft två sköna veckor ute på landet, kameran har mest fått vila men en dag så kom den fram.
Tyckte att det var dags för en kopp kaffe och masade mig in i köket och som vanligt slängde jag en ... läs mer..
Läst 4889 ggr | 11 kommentarer.
2012-08-12 10:43 "Nästan" bara bilder
Igår hände det mycket i Ludvika. Loreen, var på efterfesten, det var avslutningskonsert på Hammarbacken, boksignering i bokhandeln, Väsmans dag nere vid hamnen och två loppmarknader. Dessutom kom ... läs mer..
Läst 5160 ggr | 0 kommentarer.
2012-08-12 09:25 Reflektioner och upplevelser
Jag hade en sådan där liten kamera med mig som man kan ha i fickan.
Ibland tog jag fram den för att ta en bild.
I går, någonstans i Stockholm.
Inte alla bilderna, bara ett urval...
... men i den ... läs mer..
Läst 1286 ggr | 1 kommentarer.


























