Annons

Filtrera på kategori



Föregående 1 ... 
Bengt Björkbom
2012-08-10 08:32 Straight Photography!
    * Uppdateringen sist i bloggen.   Efter att ha tittat på ett antal youtube-klipp, läst artiklar på nätet om fotografer som börjat pröva på det analoga, så tycker jag tendensen är helt klar, ... läs mer..
Läst 4792 ggr | 13 kommentarer.
Heléne Alklid
2012-08-10 07:58 My Corner Of The World
Fota vattendroppar är kul, men rätt så svårt tycker jag. Har vilda problem att hitta skärpan, och inte piper kameran lika ofta som den brukar heller. Är det någon som kan ge tips på hur man får ... läs mer..
Läst 8796 ggr | 15 kommentarer.
Bob Bovin
2012-08-10 07:14 UNDER FOCUS
Sommaren var alltid bättre förr??—så som vi minns den?? Han var fjorton år och hälsade som vanligt på hos farfar!!! –solen sken alla dagar?? –badvattnet var alltid svalkande skönt?? --efter att ... läs mer..
Läst 3949 ggr | 7 kommentarer.
Camilla Thieme
2012-08-09 21:56 MITT INRE RUM...
  Jag har en längre tid önskat mig en portabel fotostudio i vardagsrummet. För en vecka sedan fotograferade jag i Ann-Mari Dablins hemma studio och det gjorde ju inte saken bättre... Nu bara måste ... läs mer..
Läst 2903 ggr | 7 kommentarer.
Bengt Gustafsson
2012-08-09 21:43 BengtsBilder
Jag satt och granskade en bild. Då jag zoomade in 1:1 i Lightroom ser det ganska bra ut   Här är hela bilden D800 + 70-200/2,8 ISO 200, 1/500, bl 4.0 . Nu ska jag justera bilden lite och lägga på ... läs mer..
Läst 1318 ggr | 0 kommentarer.
Anne-Sophie Enberg
2012-08-09 19:53 När man fotar allt möjligt
Igår åskade det och föll 43 mm regn på några timmar. I morse kom jag på att humlorna brukar övernatta i Silveraxen, och att de kan vara riktigt våta efter regn. För att kunna flyga behöver de torka ... läs mer..
Läst 2142 ggr | 2 kommentarer.
Magnus Fröderberg
2012-08-09 18:27 Redaktör'n
Min son som är sex år gammal älskar kamerakrig-filmerna på nätet. Här kommer en till: läs mer..
Läst 6775 ggr | 4 kommentarer.
Stefan Tyrbo
2012-08-09 18:14 Bara bilder
Det känns ovant att ladda upp semesterbilder, men färgerna är så härliga att jag ändå inte kan låta bli. Efter tre timmas båtresa från Sicilien rakt ut i Medelhavet lade vi till vid ön Panarea som är ... läs mer..
Läst 1012 ggr | 1 kommentarer.
Erik Jalking
2012-08-09 18:13 Från Mashavet och andra vatten
Det får husse sköta. Det ser jättetrevligt ut med vofsingen i fören. Fotot taget från Gustaf Wasa i Mora. läs mer..
Läst 1374 ggr | 0 kommentarer.
Bengt Gustafsson
2012-08-09 18:12 BengtsBilder
I dag blev det lite fotografering :-) läs mer..
Läst 1203 ggr | 1 kommentarer.
Föregående 1 ... 
ANNONS