Annons

Filtrera på kategori



Föregående 1 ... 
Bengt Björkbom
2012-08-09 09:04 Straight Photography!
      Sitter och kollar bilder för en hundkalender, många fina bilder faktiskt, och skall snart ut en vända med Roffe, det blir nog en skogspromenad, med litet spåra, se'n ned till kommunhuset för ... läs mer..
Läst 2305 ggr | 2 kommentarer.
Heléne Alklid
2012-08-09 08:40 My Corner Of The World
Ja, det är något fascinerande med övergivna hus. Det finns rätt många i Småland, men jag har aldrig vågat gå in i något, men nu tog jag mod till mig. Det var lite läskigt för golven gungade och taken ... läs mer..
Läst 13074 ggr | 19 kommentarer.
Bob Bovin
2012-08-09 07:01 UNDER FOCUS
Vad händer på en timma?? –i en liten stad?? –i ett litet land!! Där tidningarna är fulla av elände?? –och felaktiga domslut?? –och fel marginaler?? Inte händer det mycke??  --men det är väl det som ... läs mer..
Läst 5763 ggr | 5 kommentarer.
Björn Björnson
2012-08-09 00:19 Bildligt talat!
läs mer..
Läst 3810 ggr | 2 kommentarer.
Bengt Gustafsson
2012-08-08 22:26 BengtsBilder
Dagens bild blev inte tagen för kameran låg kvar i bilen... VI har haft ett litet vattenläckage i dag i ett projekt som besiktigades för ett år sedan. Två lägenheter översvämmade på grund av ... läs mer..
Läst 1144 ggr | 1 kommentarer.
Bengt Björkbom
2012-08-08 22:00 Straight Photography!
    "Människor och deras bäste vän", som Rei säger, men dom här vännerna e farliga också! ;)  5-6000 människor  blir hundbitna varje år, mest hundägare! :)  Men vad gäller farliga djur i Sverige, ... läs mer..
Läst 3561 ggr | 11 kommentarer.
Björn Björnson
2012-08-08 21:47 Bildligt talat!
Jag sitter och rensat bilder i datorn och hittade de här! läs mer..
Läst 4826 ggr | 18 kommentarer.
Anders F. Eriksson
2012-08-08 21:27 En återuppväckt plåtslagare
Det diskuteras flitigt i forumet huruvida bättre utrustning ger bättre bilder eller inte. Det är ett ämne som verkar ganska känsligt, och det är nästan omöjligt att komma fram till någon ... läs mer..
Läst 16994 ggr | 13 kommentarer.
anita maria scheers
2012-08-08 21:20 Fånga dagen
På Måndag den 13 Augusti går jag av min helg pass och då, börjar min semester i 4veckor.  Vad jag har längtat... Det ska bli underbart ...att inte stressa till jobbet....Att få  ligga i de våta ... läs mer..
Läst 1699 ggr | 4 kommentarer.
Tommy von Knorring
2012-08-08 21:15 Tommys hörn av bloggosfären
...en stund iallafall! :) läs mer..
Läst 6426 ggr | 2 kommentarer.
Björn Billing
2012-08-08 20:42 Bländare åtta
Sent idag såg jag att en av mina bilder valts till Image of the Day på Whytake.net. Det känns såklart mycket hedrande! Whytake.net är en community för naturfotografer. Jag är inte särskilt aktiv och ... läs mer..
Läst 2715 ggr | 4 kommentarer.
Ing-Marie Sjödin
2012-08-08 20:35 DET SA KLICK....
Nu handlar ju inte denna blogg om det som många kanske tror. Matställen som många av oss skulle vilja besöka. Nä, nu handlar det om de små djuren. Humlor, bin, getingar, myggor och tom. sniglar. Fick ... läs mer..
Läst 4260 ggr | 4 kommentarer.
Jan-Olof Åkerlund
2012-08-08 20:32 Reflektioner och upplevelser
Septetten är förstås de sju (hoppas jag räknat rätt) bilder jag lagt in i blogginlägget. Lite tillbaka i vardagen (på väg i alla fall) efter sommarens utflykter trängs jag in i standardvägarnas ... läs mer..
Läst 1009 ggr | 4 kommentarer.
Camilla Thieme
2012-08-08 20:28 MITT INRE RUM...
När min man och jag var ute och gick med Pepsi igår hittade jag ett kanonbra hallonställe. Det fanns massor av hallon där och jag var bara tvungen att gå tillbaka dit idag och plocka lite... Kram ... läs mer..
Läst 1553 ggr | 3 kommentarer.
Föregående 1 ... 
ANNONS
Götaplatsens Foto