Filtrera på kategori
2012-08-09 09:04 Straight Photography!
Sitter och kollar bilder för en hundkalender, många fina bilder faktiskt, och skall snart ut en vända med Roffe, det blir nog en skogspromenad, med litet spåra, se'n ned till kommunhuset för ... läs mer..
Läst 2305 ggr | 2 kommentarer.
2012-08-09 07:01 UNDER FOCUS
Vad händer på en timma?? –i en liten stad?? –i ett litet land!! Där tidningarna är fulla av elände?? –och felaktiga domslut?? –och fel marginaler?? Inte händer det mycke?? --men det är väl det som ... läs mer..
Läst 5763 ggr | 5 kommentarer.
2012-08-08 22:26 BengtsBilder
Dagens bild blev inte tagen för kameran låg kvar i bilen...
VI har haft ett litet vattenläckage i dag i ett projekt som besiktigades för ett år sedan.
Två lägenheter översvämmade på grund av ... läs mer..
Läst 1144 ggr | 1 kommentarer.
2012-08-08 22:00 Straight Photography!
"Människor och deras bäste vän", som Rei säger, men dom här vännerna e farliga också! ;) 5-6000 människor blir hundbitna varje år, mest hundägare! :) Men vad gäller farliga djur i Sverige, ... läs mer..
Läst 3561 ggr | 11 kommentarer.
2012-08-08 21:47 Bildligt talat!
Jag sitter och rensat bilder i datorn och hittade de här! läs mer..
Läst 4826 ggr | 18 kommentarer.
2012-08-08 21:27 En återuppväckt plåtslagare
Det diskuteras flitigt i forumet huruvida bättre utrustning ger bättre bilder eller inte. Det är ett ämne som verkar ganska känsligt, och det är nästan omöjligt att komma fram till någon ... läs mer..
Läst 16994 ggr | 13 kommentarer.
2012-08-08 21:20 Fånga dagen
På Måndag den 13 Augusti går jag av min helg pass och då, börjar min semester i 4veckor. Vad jag har längtat...
Det ska bli underbart ...att inte stressa till jobbet....Att få ligga i de våta ... läs mer..
Läst 1699 ggr | 4 kommentarer.
2012-08-08 21:15 Tommys hörn av bloggosfären
...en stund iallafall! :) läs mer..
Läst 6426 ggr | 2 kommentarer.
2012-08-08 20:42 Bländare åtta
Sent idag såg jag att en av mina bilder valts till Image of the Day på Whytake.net. Det känns såklart mycket hedrande!
Whytake.net är en community för naturfotografer. Jag är inte särskilt aktiv och ... läs mer..
Läst 2715 ggr | 4 kommentarer.
2012-08-08 20:35 DET SA KLICK....
Nu handlar ju inte denna blogg om det som många kanske tror. Matställen som många av oss skulle vilja besöka. Nä, nu handlar det om de små djuren. Humlor, bin, getingar, myggor och tom. sniglar. Fick ... läs mer..
Läst 4260 ggr | 4 kommentarer.
2012-08-08 20:32 Reflektioner och upplevelser
Septetten är förstås de sju (hoppas jag räknat rätt) bilder jag lagt in i blogginlägget. Lite tillbaka i vardagen (på väg i alla fall) efter sommarens utflykter trängs jag in i standardvägarnas ... läs mer..
Läst 1009 ggr | 4 kommentarer.






























