Filtrera på kategori
2012-08-15 06:13 My Corner Of The World
Ha en underbar dag alla! läs mer..
Läst 8244 ggr | 16 kommentarer.
2012-08-15 02:45 Från Mashavet och andra vatten
10-årsjubileum alltså, för denna träff i Leksand som bara växer och växer.
Ett mycket trevligt sätt för oss motorintresserade att träffas. Man bara tar sitt intressanta åkdon och lite fika, parkerar, ... läs mer..
Läst 6079 ggr | 1 kommentarer.
2012-08-14 23:31 .k.
På väg hem från Music & Arts hittade jag denne fotograf. Modellen verkar vara lagom intresserad.
Jag är så nyfiken på hur bilden blev :)
Ha det bra
Kurt
föregående blogginlägg läs mer..
Läst 2222 ggr | 0 kommentarer.
2012-08-14 23:00 MITT INRE RUM...
Jaha, nu är det redan mitten av augusti och jag har inte badat en enda gång! Faktum är att jag inte ens varit på en badstrand eller solat kroppen på hela sommaren! Det mesta tror jag beror på att ju ... läs mer..
Läst 2633 ggr | 5 kommentarer.
2012-08-14 22:21 Dans bilder
Blev också tvungen att köra en sen bild på solens farväl denna dag från våran balkong. läs mer..
Läst 2716 ggr | 1 kommentarer.
2012-08-14 20:45 Ögonblick
Hej!
I lördags morse efter nattpasset skyndade jag mig ner på stan, det var ju triathlon tävling i Jönköping.
Hann precis ner till starten av motionärsklasserna, där killarna och tjejerna tävlade ... läs mer..
Läst 6227 ggr | 3 kommentarer.
2012-08-14 20:36 befintligt ljus
http://www.craigkrullgallery.com/Hopper/index.html läs mer..
Läst 513 ggr | 0 kommentarer.
2012-08-14 18:56 Reflektioner och upplevelser
Jag måste ju i alla fall pröva!
Jag gick en gammal välbekant trad till jobbet i solskenet i morse och passerade en gammal välbekant vägg som jag fotograferat förut. På kameran satt kit-zoomen 14-42 ... läs mer..
Läst 1208 ggr | 4 kommentarer.
2012-08-14 16:22 Med leriga skor
Husdetalj. Brinkhall, Åbo. 13.8.2012. Foto: Håkan Eklund.
Jag vet att jag borde fixa till min FS-sida, ta bort gamla bilder för att kunna sätta in nya. Men det blir liksom inte av (har dessutom ... läs mer..
Läst 3034 ggr | 0 kommentarer.
2012-08-14 15:47 När man fotar allt möjligt
Södermalm har en promenad längs stranden som är fin att gå. Där hittar man båtar och båtfolk, man får hoppa undan från cyklister och en massa flåsande motionärer i trikåer med stegmätare, man möter ... läs mer..
Läst 2219 ggr | 3 kommentarer.
2012-08-14 12:41 Bara bilder
Continental 1956
Leica X1, iso 100, 1/60 sek och f /5,6 läs mer..
Läst 2458 ggr | 5 kommentarer.
2012-08-14 12:10 SE BILDEN
Det finns ett knep i försäljningssammanhang som är väldigt effektivt. Ni har alla sett det och tveklöst gått i fällan mer än en gång. Knepet går ut på att lägga många varor av samma sort i en stor ... läs mer..
Läst 12529 ggr | 25 kommentarer.
































