Funderingar och fotografier från min vy i Vintergatan
Vi hade i alla fall tur med vädret...
Norrköping 21/6
Och kameran fick följa med på promenad i solen =) efter att varit nedpackad i en flyttkartong sedan november.
Men mer om det en annan gång!
Publicerad 2026-06-21 23:04 |
Läst 121 ggr
Va kul att du packade upp den. Det var en efterlängtad vändning på vädret från att ha varit kallt och mulet samt regnigt fram till midsommar och så svänger det till sommar +






