Fem minuter
Äta glass i soltrappan...
Helt rätt tycker jag en het sommardag i stan!
(Norrköping Inre hamnen)
Och innan jag gjorde bilden till en kvadrat...
Vi hade i alla fall tur med vädret...
Norrköping 21/6
Och kameran fick följa med på promenad i solen =) efter att varit nedpackad i en flyttkartong sedan november.
Men mer om det en annan gång!
Bakom regndropparna
...på fönsterrutan =)
Norrköping, hemmavid 28 september-24
Skönt att sitta inne, hemma i vardagsrummet och titta ut - när det regnar...
På återseende!
Sista sommarpromenaden?
Och det var så fantastiskt september-solljus, där på bryggan...så det kändes omöjligt att göra dagens bild svartvit. Istället blev det lite extra lek med Photoshop-spakarna.
Norrköping (nya hamnområdet) september - 24
På återseende!
Septemberfiske
Jag undrar om det nappade?
Norrköping 14/9-24
Och nästa blogginlägg blir nummer 700….yeah =) På återseende!
















