Fem minuter

Funderingar och fotografier från min vy i Vintergatan

Äta glass i soltrappan...

 

Helt rätt tycker jag en het sommardag i stan!

 (Norrköping Inre hamnen)

 

Publicerad 2026-06-25 11:30 | Läst 185 ggr 4 Kommentera

Vi hade i alla fall tur med vädret...

Norrköping 21/6 

 

 

Och kameran fick följa med på promenad i solen =) efter att varit nedpackad i en flyttkartong sedan november.

Men mer om det en annan gång!

 

 

Publicerad 2026-06-21 23:04 | Läst 276 ggr 7 Kommentera

Bakom regndropparna

...på fönsterrutan =)

 

Norrköping, hemmavid 28 september-24 

 

 

 

Skönt att sitta inne, hemma i vardagsrummet och titta ut - när det regnar...

På återseende!

 

 

 

Publicerad 2024-09-28 21:10 | Läst 5783 ggr 6 Kommentera

Sista sommarpromenaden?

Och det var så fantastiskt september-solljus, där på bryggan...så det kändes omöjligt att göra dagens bild svartvit. Istället blev det lite extra lek med Photoshop-spakarna. 

 

Norrköping (nya hamnområdet) september - 24


 

På återseende!

 

Publicerad 2024-09-22 15:14 | Läst 5895 ggr 3 Kommentera

Septemberfiske

Jag undrar om det nappade?

 

 Norrköping 14/9-24



Och nästa blogginlägg blir nummer 700….yeah =) På återseende!

 

Publicerad 2024-09-20 07:25 | Läst 5907 ggr 6 Kommentera
1 2 3 ... 11 Nästa