Fem minuter
Funderingar och fotografier från min vy i Vintergatan
Vi hade i alla fall tur med vädret...
Norrköping 21/6
Och kameran fick följa med på promenad i solen =) efter att varit nedpackad i en flyttkartong sedan november.
Men mer om det en annan gång!
Publicerad 2026-06-21 23:04 | Läst 113 ggr
1 Kommentera






