Sticans Fotoblogg

En fotoamatörs betraktelser om bilder och sånt

Komunikation

Mobilkomunikation på Brunkebergstorg 2009

Det var allt för i dag

Ha det gott

Stig

Publicerad 2018-03-08 22:48 | Läst 3685 ggr 3 Kommentera

Var kanske en Rosenkavaljer

Men något lätt bedagad

Maskrosfrön-2009

Det var allt för i dag

Ha det gott

Stig

Publicerad 2018-03-06 08:54 | Läst 1085 ggr 2 Kommentera

Matkamp

Det behövs kanske inte någon mer text

Spindeln-och-Skinbaggen 2007

Det var allt för nu

Ha det gott

Stig

Publicerad 2018-03-05 10:04 | Läst 2194 ggr 4 Kommentera

Lite analogt

Kanske lite skruvat?

Spiraltrappan 1987

Ha det gott

Stig

Publicerad 2018-03-03 23:18 | Läst 2484 ggr 2 Kommentera

Bild utan ord

Syster-Therese-tar-blodprov-på-mig-Thoraxkliniken-i-Solna-2009

Ha det gott

Stig

Publicerad 2018-03-02 17:09 | Läst 1238 ggr 4 Kommentera
Föregående 1 ... 58 59 60 ... 83 Nästa