Sticans Fotoblogg
En fotoamatörs betraktelser om bilder och sånt
Komunikation
Det var allt för i dag
Ha det gott
Stig
Publicerad 2018-03-08 22:48 | Läst 3685 ggr
3 Kommentera
Var kanske en Rosenkavaljer
Men något lätt bedagad
Det var allt för i dag
Ha det gott
Stig
Publicerad 2018-03-06 08:54 | Läst 1085 ggr
2 Kommentera
Matkamp
Det behövs kanske inte någon mer text
Det var allt för nu
Ha det gott
Stig
Publicerad 2018-03-05 10:04 | Läst 2194 ggr
4 Kommentera
Lite analogt
Kanske lite skruvat?
Ha det gott
Stig
Publicerad 2018-03-03 23:18 | Läst 2484 ggr
2 Kommentera






