Sticans Fotoblogg
En fotoamatörs betraktelser om bilder och sånt
Apropå Tecken
Här kommer ett till
Är det kappflygning?
Det var allt för nu
Ha det gott
Stig
Publicerad 2018-03-27 22:47 | Läst 3206 ggr
4 Kommentera
Snart ses vi
Ännu så är de täckta av snö
Mina Krokus den 30 mars 2008
Det var allt för i dag
Ha det gott
Stig
Publicerad 2018-03-25 09:39 | Läst 2833 ggr
1 Kommentera
Lite mer från mitt bildarkiv
Triggad av Lenas fina bildserie på Stjärtmesar så har jag hittat ett par bilder i "Arkivet"
På flera sätt saknar jag mitt lilla hus i Täby för där fanns det alltid fåglar utanför stugknuten.
En liten men söt
Stjärtmesar och en Blåmes låter sig väl smaka
Ha det gott
Stig
Publicerad 2018-03-22 22:34 | Läst 4887 ggr
3 Kommentera
Vårkänslor
Orsa kompani lovar som bekant inget bestämt så det kommer lite bilder då och då
Vårkänslor på en TV-antenn
Så det kom lite till
Ha det gott
Stig
Publicerad 2018-03-19 22:56 | Läst 4160 ggr
5 Kommentera
Man ser ljuset i tunnelen
Men också slutet
Tack för min tid på FS
Ha det gott
Stig
Publicerad 2018-03-09 17:44 | Läst 2867 ggr
5 Kommentera







