Sticans Fotoblogg

En fotoamatörs betraktelser om bilder och sånt

Apropå Tecken

Här kommer ett till

Är-det-kappflygning? 2008

Är det kappflygning?

Det var allt för nu

Ha det gott

Stig

Publicerad 2018-03-27 22:47 | Läst 3206 ggr 4 Kommentera

Snart ses vi

Ännu så är de täckta av snö

Krokus-30-mars-2008

Mina Krokus den 30 mars 2008

Det var allt för i dag

Ha det gott

Stig

Publicerad 2018-03-25 09:39 | Läst 2833 ggr 1 Kommentera

Lite mer från mitt bildarkiv

Triggad av Lenas fina bildserie på Stjärtmesar så har jag hittat ett par bilder i "Arkivet"

På flera sätt saknar jag mitt lilla hus i Täby för där fanns det alltid fåglar utanför stugknuten.

Stjärtmes 2006

En liten men söt

Stjärtmesar-och-Blåmes 2006

Stjärtmesar och en Blåmes låter sig väl smaka 

Ha det gott

Stig

Publicerad 2018-03-22 22:34 | Läst 4887 ggr 3 Kommentera

Vårkänslor

Orsa kompani lovar som bekant inget bestämt så det kommer lite bilder då och då

Duvor-på-TV-antenn-2007

Vårkänslor på en TV-antenn

Så det kom lite till

Ha det gott

Stig

Publicerad 2018-03-19 22:56 | Läst 4160 ggr 5 Kommentera

Man ser ljuset i tunnelen

Men också slutet

Brunkebergstunneln-2009

Tack för min tid på FS

Ha det gott

Stig

Publicerad 2018-03-09 17:44 | Läst 2867 ggr 5 Kommentera
Föregående 1 ... 57 58 59 ... 83 Nästa