Malinkas blogg om fotografi
efter några inlägg visar det sig att det är här jag kommer att dela med mig av tankar omkring fotografi - både praktiskt, teoretiskt och filosofiskt.
jag gillar sånt.
jag har gjort en grej
det är lättare för mig att komma mig för att fotografera när temperaturen är lägre, himlen är full med stora, mörkgråa moln, och hjärnan är iaf något mindre inlindad i fetvadd. idag var en sån dag.
jag fick för mig att göra nåt annorlunda idag. det skulle vara otroligt intressant att höra om ni kan se vad jag har gjort, just idag. det är inte nödvändigtvis vad man tror, vid ett första ögonkast. så - hit me, med alla gissningar. jag berättar i kommentarerna senare. 🤗
Publicerad 2026-06-16 00:16 | Läst 330 ggr
4 Kommentera









