Tack Lena. Vi har fått ett litet snötäcke. Precis så mycket att det går att göra fotspår.
Elin
Jag hittade din blogg när jag sökte på hus på Öland, hittade det fina gula du skrivit ett kåseri om. Jag undrar ifall du vill ge mer info om detta? Maila mig gärna.
Hälsningar Lena
Tack Lena. Vi har fått ett litet snötäcke. Precis så mycket att det går att göra fotspår.