Maggan mellan isbjörnar och pingviner
Åland
Mitt i natten kommer vi till Åland och lägger till en kort stund. Tänk så mycket besvär bara för att vi ska få handla till sjöpriser.
Ser ut som Vikingbåtarna var först på plats.
Inte bara jag som är vaken.
och inte bara jag som har kameran framme heller.
Dags att sova nu.
God natt!
Publicerad 2008-10-10 21:56 | Läst 10666 ggr
0 Kommentera
Helsingfors
Tänkte ta en tripp över till Helsingfors. Det är strömmingsmarknad där och den är alltid givande att besöka.
Välkommen att följa med på en tripp. Vi tar båten över dit och passar på att skåla för hösten.
Publicerad 2008-10-10 08:59 | Läst 10771 ggr
2 Kommentera





