Bilder, tankar och reflektioner jag gärna delar. Både lek och allvar och framförallt mer hjärta än förstånd

INGÅR INTE (i målgruppen)

*

Jag har inget emot segmenterad/differentierad marknadsföring i grund, tvärtom är det både praktiskt och effektivt. Ändå kanske den inte få inta gaturummet totalt eftersom den till sin karaktär också är uteslutande.

Förstora!

*

 

Inlagt 2014-10-24 13:56 | Läst 3608 ggr. | Permalink


(visas ej)

Hur mycket är tolv minus två?
Skriv svaret med bokstäver
lersaker 2014-10-24 15:27
Kontrasten mellan marknadsföring och verkligheten på gatan är onekligen skarp här!!
Svar från Khalad 2014-10-24 19:39

Hej Anne-Sophie, kontrasten känns verkligen, tack för din kommentar, uppskattas!/ Björn T
Lena Holm 2014-10-24 16:35
Dagens bästa, eller kanske veckans bästa ! Med din text träffar du helt rätt.
Ha en fin helg
Lena
Svar från Khalad 2014-10-24 19:39

Stort tack Lena, önskar dig detsamma!/ Björn T
Karuzzell 2014-10-24 17:31
Utveckling
Urval
Ungdom
Utseende
Utnyttjad
Utsliten
Utskrattad
Ur tiden
Ur led är tiden
Eva
Svar från Khalad 2014-10-24 19:41

Precis, alltihop! Tack Eva, önskar dig en bra helg!/ Björn T
Dubbelolle 2014-10-24 18:28
Vi är så vana vid all reklam, men egentligen är det för jävligt odemokratiskt av vi ska bli fullständigt överkörda med all skitreklam, hjärndödande är det o stressande. Må gott, LO
Svar från Khalad 2014-10-24 19:44

Hej LO, alldeles precis! Just konsumentreklam är ofta förrädisk, den smyger sig liksom på (inte dom här affischerna förstås) men jag tänker på musik i affärerna, reklam i radio och TV, brevlådan full och så där. Förresten, nu är det inte bara musik i affärerna, det senaste är lukter, förlåt, dofter, som ska göra oss köpbenägna.
Hälsningar/ Björn T
begust 2014-10-24 21:33
Helt underbar bild!
Svar från Khalad 2014-10-25 18:47

Tack Bengt, roligt att du gillar den!/ Björn T
Kurre Ekh 2014-10-25 19:09
De' kallar jag en fullträff. :-)